Reklamationsret, returnering og refundering hos TrendIn.dk ApS

Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret hos TrendIn.dk ApS.

Hvis du har en reklamation og den er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Vi har ret til, at vælge at ombytte eller reparere som første valg, og i så fald betaler vi både fragten frem til vores lager og tilbage til dig.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, så den kan komme til lageret i samme stand, som du modtog den i.

Du kan reklamere over en vare ved, at videresende ordremailen til kundeservice@trendin.dk med en beskrivelse af reklamationen, købsdato og et billede af fejlen.

Hvis du ikke kan finde ordremailen, så skriv en ny mail med dit navn og oplysninger nok til, at vi kan finde ordren. Beskriv reklamationen, skriv købsdato og vedlæg et billede af fejlen.

Når vi har behandlet din forespørgsel, så kontakter vi dig for en løsning.

14 dages returneringsret
Vores returneringspolitik er 14 dage. Det betyder, at du indenfor 14 dage efter du har modtaget produktet, kan returnere det og få dine penge igen. For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den.

Varer der ikke kan returneres er:
– Gavekort
– Varer der returneres mere end 14 dage efter levering
– Varer der har været brugt
– Varer der har været udsat for brug eller anden behandling som de ikke er beregnet til

Har du modtaget en gratis vare i forbindelse med dit køb og du ønsker at returnere den eller de købte, er du forpligtet til også at returnere gratis varer, som du har modtaget. Dette kan for eksempel være aktuelt ved kampagner, hvor man får et gratis produkt, for at købet et andet produkt eller for et givent beløb.

Sådan bruger du 14 dages returneringsret
Find købsmailen og videresend den til os med en kort tekst om, at du ønsker, at returnere en eller flere varer fra dette køb. Skriv hvilke varer det drejer som om hvis der er flere varer i ordren. Skriv gerne noget om det, hvis varen er åbnet, ikke er intakt eller på anden måde ikke kan sælges som ny igen.

Hvis du ikke kan finde købsmailen, så ring til os og vi finder den og gensender den til dig.

Send mailen med ønsket om returnering til: kundeservice@trendin.dk og vi kommer hurtigt tilbage til dig.

Refundering ved brug af 14 dages returneringsret
Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Her giver vi dig besked om godkendelse eller afvisning af tilbagebetaling. Hvis returneringen bliver godkendt, vil din tilbagebetaling blive behandlet, og pengene for varen tilbageføres på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for 5 dage efter vi har modtaget varen retur.

Har varen brugsspor, tilbagebetaler vi et beløb svarende til varens handelsværdi.

Send varer til denne adresse
Når vi har en aftale om, at noget skal sendes til os, så skal du bruge adressen her til vores lager og ekspedition:

PakkecenterNORD ApS
c/o TrendIn.dk ApS
Strømmen 4
DK-9400 Nørresundby
Danmark

Husk, at skrive hele lageradressen ind, det er specielt vigtigt, at “c/o TrendIn.dk ApS” er med i adressen.

Du er selv ansvarlig for, at betale dine fragtomkostninger til vores lager. Som beskrevet herover, vil vi refundere dine rimelige fragtomkostninger når der er tale om en godkendt garantisag, og vi refunderer ikke fragtomkostninger når der er tale om en returnering af et køb.

Hvis du returnerer en dyr vare, anbefaler vi, at du bruger en sporbar fragtservice og sikrer dig at din fragtaftale erstatter op til den værdi varen har. Vi kan ikke garantere, at dit fragtfirma får leveret din returnerede vare rigtigt og intakt.

Klage
Har du en klage over et af vores produkter eller services, bedes du kontakte os på mail eller telefon.

Mail: kundeservice@trendin.dk
Telefon: 61 76 98 00

Såfremt du ikke er tilfreds med den måde, som vi håndterer din klage på, kan du tage sagen videre til disse instanser:

Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal

Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal

Brug for hjælp?
Kontakt os meget gerne på mail eller telefon og vi vil hjælpe dig.

Mail: kundeservice@trendin.dk
Telefon: 61 76 98 00